Nationaal park - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Rudi Vanhauw - WaarBenJij.nu Nationaal park - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Rudi Vanhauw - WaarBenJij.nu

Nationaal park

Door: R&R

Blijf op de hoogte en volg Rudi

02 April 2017 | Costa Rica, Manuel Antonio

Na het ontbijt zijn we naar het nationaal park Manuel Antonio gegaan. Het begon zeer mooi, onmiddellijk zagen we Rudi aan het werken op vakantie, een luiaard in de boom. We hebben nog een aantal andere dieren gespot tijdens onze tour, namelijk een paar apen, enkele wasberen, een vogel, enkele onbekende dieren en een groene giftige slang. Bij het verlaten van het park merkte we een vogel op een boomstam. We wilden er een foto van nemen doch ons nieuw apparaat begaf het. Stop geen foto's meer. Wij zitten nu met een groot probleem voor de volgende twee weken, geen fototoestel op onze droomreis meer. Voor ons een grote teleurstelling. Dus einde foto's (de oude zullen wij er nog bij op zetten)

R&R

• 02 April 2017 - 03:33

Herwig Vanhauw:

Kunt ge daar geen fototoestel kopen? Al ist een goedkoop toestel of wegwerptoestel. Dat beklaagt ge u toch als ge nu geen fotos meer gaat nemen.

• 02 April 2017 - 18:50

Tonny:

Heeft het begeven van het fototoestel misschien te maken met de luchtvochtigheid?