Ananasplantages - Reisverslag uit Sarapiquí, Costa Rica van Rudi Vanhauw - WaarBenJij.nu Ananasplantages - Reisverslag uit Sarapiquí, Costa Rica van Rudi Vanhauw - WaarBenJij.nu

Ananasplantages

Door: R&R

Blijf op de hoogte en volg Rudi

04 April 2017 | Costa Rica, Sarapiquí

Deze morgen geen eieren maar VLEES bij het ontbijt, joepie eindelijk.
De eigenaars van de BB hebben ons goed geholpen om een fotowinkel te vinden maar wij hebben de camera geprobeerd en hij lijkt te werken, niet de volle 100% maar hij werkt terug, oef. Op naar se volgende BB in Sarapiqui. Daar aangekomen in een prachtig resort hebben we vanuit het restaurant verschillende mooie vogels gespot. Ook hebben we een waterloper gespot, hier Jesus Christ genoemd, een soort leguaan die over het water loopt. Daarna hebben we een duik genomen in het zwembad en na de verfrissende duik hebben wij ons geintegreerd bij de lokale bevolking in een plaatselijk cafe. Hier speelden ze karaoke en in het spaans en engels hebben wij ons best gedaan maar na enkele liedjes was de bar leeg, waarom? Nu wachten we op een kikker met de rode ogen. Die zou hier elke avond te spotten zijn, afwachten dus met een pintje en lekker eten voor ons.
Tot?

R&R

• 05 April 2017 - 15:43

Erna:

Dat ziet er daar een mooie volière uit! Ik denk niet dat jullie er gaan op uit zijn om vogelnestjes te eten met Pasen! Blijkbaar is het nog goed gekomen met jullie camera, een geluk Het zou jammer zijn, moesten jullie geen foto's hebben van zo'n mooie reis

Veel plezier nog en genieten maar!

Groetjes vanuit Center Parcs