La Fortuna Arenal - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Rudi Vanhauw - WaarBenJij.nu La Fortuna Arenal - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Rudi Vanhauw - WaarBenJij.nu

La Fortuna Arenal

Door: R&R

Blijf op de hoogte en volg Rudi

05 April 2017 | Costa Rica, Fortuna

04/04/2017
Eindelijk eens kunnen blijven liggen tot 8 uur!! Ontbijt: roerei!! Vertrek naar Finca Sura, ananasplantage met rondleiding en spotting van andere dieren. Fototoestel haperde weer dus op Rita haar toestelleke beroep gedaan. Eerst visjes moeten vangen voor onze lunch, tillapia's, dan de wandeling. Op het laatst van de tocht het ananasveld met lekkere, verse en sappige ananas. Dan aan tafel om onze vers gevangen vis te eten, klaargemaakt op twee manieren. Na de lunch onze tocht verder gezet naar La Fortuna Arenalvulkaan. Aangekomen in onze houten lodge een nachtwandeling geboekt om nachtelijke dieren te spotten. We hebben vier slangen in totaal gespot, waaronder de giftigste slang van Costa Rica. Wanneer de gids zei rennen was het rennen!! Ook hebben we verschillende insecten en kikkers gespot. Een kleinigheid gegeten, iets gedronken en bedje in want de wekker loopt opnieuw vroeg af om te gaan kayakken.

R&R

05/04/2017
In de vroege uurtjes opgestaan om te kayakken op het meer van de vulkaan Arenal. Daar aangekomen en bij begon kayak lichtjes regenen, maar was verfrissend want het blijft hier warm. De vochtigheid blijft parten spelen, fototoestel wil nog steeds niet, zodus ons verder behelpen met het kleine apparaat. Zalig en rustig gekayakt, daarna zijn we naar de hangende bruggen gereden. De hoogste brug hing op 45 meter hoogte en was 92 lang. Fantastisch uitzicht en bij overstappen een belevenis. Na onze blog gaan we wellnessen

• 06 April 2017 - 07:42

Herwig:

Chique dinges maar koopt u ne keer een deftig kodakske dan heb ik ook beeldmateriaal. ;-)

• 06 April 2017 - 10:39

Ilse:

Amai, wat een verhalen! Ik wist niet dat jullie zo'n avonturiers waren ;-)
    Wij vertoeven momenteel ook in tropische temperaturen :-D
    Amuseer jullie nog!

• 06 April 2017 - 20:15

Erna:

Wij hadden in Amerika hetzelfde probleem met onze camera. Hadden we speciaal voor die reis gekocht en we hebben er niks mee kunnen doen door het vochtige klimaat! X